Här händer de grejer.. eller?

Jaa de va visst ett år sen jag skrev nå i den här, så de kanske är på tiden nu ;)
Massa saker har ju hänt på ett år!
Jag har blivit mmma till världens finaste lilla kille Kevin! Snällare bebis kan man inte få! Skrattar å pratar å är glad mest hela tiden! Mammas älskling! 4 månader har han hunnit bli och första tanden är på väg upp :) Vänder sig från rygg till mage och från mage till rygg. :)
Sixxten har hunnit bli över ett år å vi har gjort våran första agilitytävlig :)
Vi har bott i huset sen september 2010.
Jag bytte jobb till försäkringskassan men har slutat där eftersom jag fått barn :)
Baloo har blivit Svensk utställningschampion!
Ja jag kan göra denna lista väldigt lång! :P Men de har jag inte riktigt tid med just nu för jag håller på å tvättar å sen ska jag fixa mat. Ska senare åka å jobba en sväng på Coop. 13:30 - 21:15. Jobbar lite extra där även fast jag egenligen är mammaledig :P Men Conny är ju hemma å har semester så han tar hand om Kevin då :)
Connys jobb har fått kontrakt med Söderhamns kommun så han kanske får börja jobba hemma lite snart :) Vore väl för häligt de!! :) VRE Rör heter dom, så behöver ni nån rörmokare så ring dom! :)
Hmm.. Jag läre nog kolla med syrran om hon kan fixa till lite här inne så de blir snyggt å nytt så jag kanske kan försöka fortsätta blogga lite..
Med stor risk att de blir mycket Kevin och hundprat här inne dock! ;)
Mammas gokille!
Jag å Sixxten på första tävligen
SE UCH Kärret's Baloo
jaa, vi får väl se hur de här går ;)
/K

Kommentarer
Postat av: Eve

Va kul att du börja skriva igen! =D synd att du sluta igen ;-) kom igen, uppdatera! =P

2011-07-17 @ 19:27:46
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0