Tvätta

Måste åka till mamma å tvätta lite!
Har inge kläder att ha på mig i Södertälje i helgen! :P Jag å Helene ska åka dit å göra MH test på Baloo :) Å några fler oxå förstås :P Så jag ska sätta Conny på att göra lägenheten bebissäker! :P hihi.. han kan ju inte tugga på liggande kablar å sånt heller!!

När conny kommit hem så ska vi åka å inhandla en bädd åt den lille, eftersom han inte får sova i Baloos bädd för Conny :P haha sötnos! De är prommt Ballens säng de! ;) Å lite leksaker vill han ju så klart ha. Lite nya som inte Ballen tuggat sönder :P koppel har han fått, ett jättefint läder koppel. Halsbandet får han ärva efter Baloo.. Han växer ju så de knakar, så de är ingen mening att köpa ett nytt nu :)

Nä, nu måste jag åka! Hörs!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0