Svårt att sova

Va gör man om man inte kan somna? Jag kan verkligen inte sova! De svider i ögonen för jag är så trött, men jag kan ändå inte somna. Kroppen ställer in sig så fort på saker! nu har jag ju fått somna med huvudet på Connys bröst i fyra nätter, så nu är jag van vid de. Varje måndag har jag svårt att somna för då fattas ju han för mig :( De är så himla jobbigt att han ligger borta å jobbar! Önskar verkligen att han sov hemma varje natt! De tär på mig! :( Jag vill ju ha honom nära hela tiden, ja kanske inte hela tiden, men varje natt iaf! Han är mitt allt. De bästa som hänt mig! De finns verkligen inge underbarare än att få somna med mitt huvud på hans bröst å känna när han smeker mig i håret å pussar mig på pannan! Varje natt låter Conny mig somna så, även fast inte han kan sova på rygg. Varje natt måste han lyfta bort mig från hans bröst för att han ska kunna somna. Jag vaknar inte, för han är så försiktig med mig. Han är bäst. Jag somnar så omedvetet, vi ligger ofta, väldigt ofta å kollar på film i sängen å då ligger jag med huvet på hans bröst å myser. Sen somnar jag. Å han vill inte väcka mig, för jag ser ut att sova så skönt säger han, å de är ju klart jag gör de. Jag sover nu nära han!
Ni förstår inte hur underbart snäll han är mot mig. Jag har aldrig i mitt liv träffat nån som är så omtänksam å tar så väl hant om mig! Jag är så lycklig med honom!
Å vill ni veta en sak? Jag mår så bra över att han fråga om jag ville förlova mig med honom, att han sa att jag fick äga halva hans hus, att han ville ha gemensamt konto å att han vill älska mig! Vi delar på allt nu, verkligen allt. Å de gör mig lycklig!
Nu ska jag gå å lägga mig igen. Försöka sova.
Om inte, får jag väl kolla på en film, tur att jag börjar klockan 14 imorn!

 

/K


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag älskar den översta bilden. Mest för att Conny inte ser ut som en mupp på den. :P Haha! Näää, men det syns verkligen hur mycket han tycker om dig på den bilden. :)

2010-05-04 @ 11:19:54
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Kickis

Han är världens bästa! <3

2010-05-04 @ 23:20:38
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0