Kennel klubben

Ikväll åkte jag å Linnea upp på kennel klubben en sväng, eller en sväng å en sväng blev väl i runda slängar 2 timmar ;) haha.. En sväng för mig uppe på klubben brukar oftast vara 2 timmar ;) haha.. Är inte de lättaste att slita sig därifrån :P
Nu har jag precis duschat. Väntar på att Conny ska komma hem. Han har vart i huset å donat lite. Å så nu är han hos Gunnarsson på kaffe. Hoppas han har planerat hemgång snart! :P

Idag när min söta sambo kom hem så sa han "Jag har beställt en ny telefon till dig. Jag hoppas du gillar den. Annars får jag ha två nya telefoner" :) Han är väl för söt! Han hade beställt en sony Ericsson Xperia X10 :) Fast den mindre modellen å med tangentbord :) Hoppas den är bra. Den va inte så dyr iaf ;) hihi.. Goding! "Jag vet ju att du inte gillar Sation så jag beställde en ny åt dig". Jag säger ju att han skämmer bort mig! ;) hihi..
Nä nu ska jag krypa ner under täcker å kika på tv å hoppas han kliver innan för dörren snart :)

Imorn jobbar jag 8-16:15. Så ska vi på banken å skriva lite huspapper. Sen ni, sen har jag en veckas semester! :D Lovly!
Natti natti!

/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0