Hämtmat :)

Älskling va nyss hem med mat. Hade hade köpt hem mat från tacobaren, muuuumms! :D
Nu har han åkt tillbaka till huset. Ska åka dit om ett tag jag med, inte för att snickra utan för att följa med å skjutsa Helene till Bollnäs. :P Jag har vart hemma idag för jag har haft så ont i magen! :(
Åkte till doktorn imorse å de visade sig att jag fått magkatarr :( Inte kul.. Så fått medicin nu som jag ska äta i 2 veckor, hoppas jag blir bättre. Om inte ska jag tillbaka å så ska dom kolla i magen om dom hittar nå annat tok. Så vi hoppas att de "bara" är magkatarr! Jag har, förutom å åkt till sjukhuset å hämtat hunden å åkt med bilen till Conny för den skulle besiktas, bara legat i sägen hela dagen, vilken jag även gör nu.

Va ute med Baloo på en prommis för en stund sen, å jag måste säga att jag är jätte nöjd över honom! Hade en jätte bra kontakt genom hela prommenaden, han gick ständigt bredvid mig och drog inget i kopplet! Super duktig lillhjärtat! :)

Jag å Conny har bestämt att valpen antagligen inte ska heta Nikko utan de kanske blir Sixxten istället. Passar ju till Sixx ;) hihi.. Men vi vet inte heller, kanske kommer på ytterligare nå kuligt namn :P hihi. Om 6 veckor får vi ta hem honom! :D jippie!

Annelie skrev en kommentar i mitt inlägg "Men goding!" Svarar här till dig: Hihihi jaa de är kärlek så de skriker om de! De märks kanske att ingen av oss känt så här förr? ;) hihi.. Han är min finaste skatt! Du går ge Rävas en liten pik genom att säga att han ska läsa min blogg då ;) hahaha

Conny ringde å fråga va jag ville ha för färg i mitt (trodde de va bådas hus ;) hihi) preliminära badrum i huset (ska va nere i källaren). Så han åkte å köpte färg idag. Tror jag ska måla de imorn. Efter lydnadskursen med Baloo förstås :) De ska bli kul att gå på! Mest för att träna med andra hundar. De är Helene som ska föra honom, men jag ska se å lära! Skit kul ska de bli!

Nä göra mig ordning för en sväng till Bollnäs då kanske?
Ha de bra!
/K


Kommentarer
Postat av: Annelie

HAHAHAHA! Årets skämt! :D Inte kommer Niklas att läsa din blogg för att jag säger åt honom. :P Han gör aldrig nåt som jag vill. :( Haha! Fast han har ju gjort en romantisk sak nu.. Han har köpt ett påskägg till mig som jag ska få en överraskning i. Och det kan komma några tårar av lycka, säger han.. ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ NYFIKEN!! :D Haha!

2010-03-27 @ 15:02:06
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Kickis

Hihi va spännande!! :D Berätta sen va de är! :)

2010-03-27 @ 17:46:39
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0