Fest!

Igår kväll va jag å drack öl med Helene hos Karin. Micke va oxå där :) Hade super trevligt å kul! Som tur va så kom vi dit till melodifestivalen va slut! ;) eller ja, vi såg vem som vann! ;) haha.. Men de va skönt så slapp vi sitta å titta på de! har inte sett ett enda programm av de! Tycker de är värdelöst!
Vid typ 23 nån gång så gick vi på krogen. Hade jätte kul å trevligt där oxå! :D
klockan 2 kom Conny å hämta mig. Skjutsa hem Emilia å Amanda oxå :)
När vi kom hem så ser vi att Baloo har haft ner ett mjölkglas från bordet i vardagsrummet å de va i 1000 bitar! Conny fick börja städa ;) haha.. Men som tur är så beter Baloo sig som vanligt så de verkar inte som om han fått i sig nå glas iaf. Men jag har tryckt i han lite sparris idag iaf. Bättre att ta de säkta före de osäkra!! Men som sagt han beter sig helt normalt, äter, dricker, leker, kissar å bajsar. Han är sig själv! :)

Gini, tiken, har gått ner i temp nu och börjat bädda, så valparna kommer nog idag!! :D Wiiie de är så spännande!! :D hihihi..

Snart ska jag å Conny åka upp på klubben å va lite social på voffelbruket :) Kul att han följer med! (Dock så äre väl för att jhag inte får köra bil, men ändå ;) haha)

Jag hade tänk slänga upp en film från igår oxå när vi är i huset, jag å Baloo är ute på gården å leker. Men jag har inte riktigt listat ut vart usb porten sitter på datorn än ;) hahaha. Så Conny får kolla på de ;) Men de kommer sen :)

Nä nu ska jag gå å pussa på min fina som fortfarnade ligger i sägen :) hihi..
Hörs!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0