2+3=5-1=4!

Idag kom valparna! :D
07:50 tittade den fördsta lilla tiken ut :) Sen kom en hane. Å en till hane å en tik. Å en till hane, fast den va död :( Så de vart totalt 4 valpar, 2 av varje! :) Hihi..
Alla mår bra å är jätte pigga redan nu! Kravlar omkring å uppfödaren har aldrig vart med om så livliga valpar! ;) hihi.. Känns som om vi kommer få lite att göra ;)

Tänkte lägga upp bild men, jag har inte fått nån av Therese än :P Kommer så fort jag fått en :)

Idag fick jag min satio oxå, får väl se om jag kommer överens med den eller om jag säljer den ;) haha..
Nä nu ska jag sova, vart ett kort inlägg idag. Men jag är toktrött, har gått på helvarv hela dagen idag å har haftt skit ont i huvet. Jobbade ju 100% idag igen så.

Jaja, hörs imorn!
Natti natti!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0