Träningskväll

Va upp på klubben en sväng igår, var helt enkelt tvungen! Hundarna höll på å riva hela lägenheten nästan med all överskotts engeri ;) haha.. Körde lite kontaktövningar med Sixxten å en motivationsinkallning :) Sen på slutet lekte vi runt en sväng inne på agilitybanan :) Super duktig va han å gjorde allt utan problem! (Utom hindren såklart) Börja med att prova på slalom, å de gick han lätt :) Sen gick han balans (höll honom i halsbandet så han inte skulle kunna ramla) Tunnlarna gick han genom utan problem :) Gick till och med igenom själv utan att jag bad honom :P haha.. Å ja, han gjorde allt jag bad honom om :) hihi.. Blir nog en exemplarisk agilityhund han!
Baloo fick oxå gå lite agility, men då va de Helene som träna med honom :) Han hoppade inte heller eftersom han fick massage kvällen innan :P Å springa fritt å leka fick dom ju oxå såklart! Lek är super viktigt! Sixxten å jag lekte ju bara igenom agilitybanan, han tränade inte direkt :P Så man kan ju inte påstå att jag gjorde nå speciellt ansträngande, de hade jag inte orkat, är för klen för de!

Nu har hundarna fått en varsin bit grisöra så nu är de luuuugnt hemma! :D Skönt! haha.. Baloo ligger å sover medans Sixxten tuggar på :P Luktar helvete här nu pga grisöronen! :( Uäääk!
Conny har åkt å hämtat gipsskivor till huset.. Tur att han får låna Pierres släpvagn med kåpa så han kan hämta skivorna! För de spöregnar idag :( Suck för de!

Nä nu ska jag gå ut å kissa Sixxten å sen åka in på AMU en snabbis! Hörs häääj!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0