Träna träna träna :)

Igår va jag upp på klubben å kolla på lite lydnadsträning :) Sixxten fick oxå träna lite. Körde lite kontakt, motivationsinkallning å lite agility :) Han tycker de är skit kul! Gör allt jag ber honom med glädje :) Han springer självmant genom tunnlarna på agilityplan, går balans utan problem. Han är toppen min lilla hund! :) Men, sen så har han ju sina monster sidor oxå.. :(

Idag har jag sjuuukt ont i armen ut i handleden.. Kommer antagligen från ryggen :( Eller, skuldran iaf!
Men men bara å åka å jobba dä, sista dagen idag innan semestern! :D Wiiie!
Nä nu ska jag åka å lämna Sixxten hos dagmatte Therese ;) haha..

Hörs, häääj!
/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0