Städar

Just nu håller jag på å städar. Massören kommer om två timmar så de kan väl få va lite snyggt här iaf ;) haha.. Ska bli så skönt! Hundarna leker under soffan, känner att de dunkar under rumpan på mig. haha!
Underbart skönt väder är de ute oxå! :) Har iofs regnat lite, men solen kommer fram å de är vaaarmt! Underbart med semester nu!

Hmm vänta nu... Åskar de? Eller håller nån på å flyttar möbler på övervåningen? :S

Igår va jag å mamma på anställningsintervju i Gävle, spännande, hoppas de går bra ;)
Sen åkte vi till Kvik så jag kunna skriva på ett papper så dom kunna beställa allt (behövs en underskrift att alla mått är okej och lite sånt) Sen åkte vi till Ulla å hämta hem lilla Lagotto valpen Rowntree Favorita! :) Hihi såååå söt! Rut kommer hon eventuellt heta. De är mammas lille bebbe de :)

Sixxten å Rut, hur låter de då? Värsta pensionärs paret som är ute å går?? ;) hahaha! Sötnosar!

Sen va jag till tandläkaren igår oxå å laga en tand. Men när bedövningen hade släppt så insåg jag att dom hade lagat en helt annan tand än den jag ville ha lagad! :S Hmm.. Ringde idag å berätta om de å fick en ny tid. Haha muppar! Men tydligen så va de väl hål i den tanden då ;)

Imorn är de en dag som vi så stoooooort längtat efter! Då åker vi till Mantorp! De är dags för årets Gatebil :D Hur jävla skit kul som helst  ska de bli! :D I våran buss blire jag, Conny, Helene, Lars å Micke. Å så kommer Fridde oxå. Men vi kommer åka samtidigt som Björn å dom å dom va typ 8 st i deras tror jag, Sen så åker Peter å ligan oxå. Så vi blir nåra stycken! :D Sofia, jag hoppas att ni oxå åker ner! :D

Nä, nu måste jag fortsätta städa! :)
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0