Midsommar

Hade en riktigt trevlig midsommar ute hos Ronnie å Ann-Sofie :) Åt super god mat å drack lite :) Eller ja, vissa drack väl mer än lite ;) haha.. Japp de va Conny å Ronnie de  ;) Conny sover till och från fortfarande han :P Fick faktiskt med honom in till stan för att käka lite på flinken.
Jag har vart vaken sen klockan 9, pigg å allert :) Sixxten lekte med Emilias russel valp Jackie idag :) hihi.. Dom tyckte verkligen om varann :) Va ner till stenö så dom fick bada oxå, fast dom doppa bara tassarna typ :P

Sen så har jag inte gjort så mycket.. Ska laga mat om en stund. Tänkte göra lövbiff å vitlökskroketter idag tror jag :) Mumms!

Nä nu ska jag fortsätta spela lite spel å kolla på simpsons tills min sambo å min hund vaknar.. Visst är dom trevliga som sover båda två! :P haha..
Hade bra!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0