Kvik

Imorse åkt jag å Conny till Gävle. Vi skulle beställa vårt efterlängtade kök! :) Skit kul tyckte vi att de skulle bli! Men när vi kommer dit å ska rita upp köket så sa dom att man måste boka tid för de tar typ 2 timmar att göra allt! :S Måtligt less vi blev! Då hade man ju lixom kunnat ringt å gjort de istället för att åkt dit.. Men men, jag ska tillbaka dit å rita hur jag vill ha de på onsdag :) Conny jobbar då så jag tar med mig svärmor dit :) Kul kul! 
Nästa helg ska vi börja på å måla :D Underbart jävla skit kul!!!
Å vet ni, på onsdag går jag på S E M E S T E R!!! :D Wiie.. Skönt de ska bi då!

Efter vi kommit hem från Gävle åkte jag å hämta Nira å lät valparna leka på gåden i stugsund :) Hihi godingar! Baloo fick oxå va med, men han tycker dom mest är jobbiga ;) haha..

Nä, nu måste jag göra mig ordning å packa in hundarna i bilen å åka till mamma på grillbuffé :) Myspys! Älskling ska bara ta å komma hem från huset oxå :P
Hade gött!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0