Hans livs första!

Idag va jag till Kvik å beställde köket, å jag ÄLSKAR det! Längtar såååå mycket tills de kommer på plats! Så jävla nöjd så ni förstår inte! :P Dock så kosta de där efter oxå ;) haha.. Men de äre lätt värt! De kostar att ligga på topp! Men ändå fick vi ca 10 000 kr i rabatt på vitvarorna (ugn, induktionhäll å diskmaskin) dä är najs dä! :D
Tusen tack till Siv som följde med mig å va mitt moraliska stöd eftersom Conny jobbar :)
Sixxten fick va hos dagmatte å leka med syrran å mamma å ha jätte kul :) De gillar han massor :)
Klippte klorna idag oxå, vilket inte är Sixxtens favorit sysselsättning :P Men de gick bra till slut, lill monstret mitt :P

Har hittat Sixxtens livs första fästing oxå :( På kanten där örat börjar. stackarn! Men Therese ska plocka den ikväll :P Blää dom är så äckliga!!!

Ska snart åka å hämta upp Therese å åka å träna lite hund :) Sixxten ska få arbeta lite ;) Kuul!

Nä nu orkar jag inte skriva mer, ryggen börjar säga emot!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0