Aktivering?

Fortfarande dålig i halsen.. :(
Idag kommer äntligen min älskling hem! Eller ja, han är väl snart hemma :) Om ca en timme kanske eller nå sånt :P
Hundarna härjar på som tusan just nu! Sötnosarna! Baloo fick massage av Lina igår, vilket var välbehövligt! Blir en laserbehandling på måndag :)
Båda hundarna skulle verkligen behöva aktiveras! Så jag skulle behöva göra nå åt de även fast jag är sjuk.. Men jag har egentligen inte nån ork.. Hmm.. Får se va jag hittar på med dom.. Kanske bara lägger ut lite godisar här hemma så dom får söka lite. Eller nå..

Sitter å tittar på AFV oxå, så sjukt kul vissa videor som folk skickat in! haha.. Men jag kan inte skratta åt när dom gör dumma saker med djuren eller om dom tvingar dom till att göra nå dom inte vill.. De är bara elakt! En gång va de en kanin som jucka på en ballong, så gick balongen sönder å kaninen blev skit rädd.. hur kul är de att kolla på då? Varför filmar man ens? Alltså har man utsatt djuret för de mer än en gång om man vet att den ska göra så :S En kanin är ju jätte känslig mot så höga ljud, stackarn!! :(

Igår sökte jag in på högskola, Hundens beteendebiologi :) Hoppas jag kommer in. Fast de blev ju Sen anmälan så jag vet inte hur de blir. Utbildningen är på distans så de är ganska bra, hoppas de går bättre att plugga de opå distans än va historian gick ;) haha.. Men nu är de ju nå jag är intresserad av, så de ska nog gå bättre :)

Imorn ska Conny åka å besikta den FULA lilla husvagnen som vi ÄNTLIGEN ska bli av med!! haha.. Den ska bytas mot en större :) Trevligt! Då har vi ju nå behagligt att åka till Mantorp med ;) haha.. By the way så äre bara 2 veckor kvar dit! Kuuul!!!!! :D
Nästa vecka går jag på semester oxå :)
Nää nu ska jag kolla på Unga mödrar som precis börja :)
/K

Kommentarer
Postat av: eve

men inte kan ni väl sälja husvagnen! ni har hus, combie och husvagn, hundar...bara ungen som saknas nu!

2010-06-18 @ 15:47:31
Postat av: Kickis

Haha den ska bytas mot en större bara :)

2010-06-18 @ 16:29:28
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0