Ny pärla på g..

Igår va jag på anställningsintervju i Gävle igen. De kändes bra! Jag hoppas jag får jobbet så jag SLIPPER tp!! Fy va de skulle va skönt!
Köket vårat har kommit oxå, i går kom de :) Så vi ska hämta de på fredag, å vi ska oxå hämta golvet på fredag :) Känns som om de är nära nu! :D Wiiie!! Längtar massor!!

Idag va jag å Therese till Stenö med valparna å Gini så dom fick bada. Gud va dom simma å härja :) Jag skulle bära Sixxten i vattnet en gång, å då simma han i luften ;) haha.. Skratta så jag höll på å dö! Sötnos!! :)

Nyss har vi ätit mat, gjorde korvstroganoff å ris idag :) Tycker inte så mycket om de, men de funkar väl. Conny äter de ju iaf ;) Jag är så dålig på att komma på maträtter! Så kan ni nå bra så hojta gärna till!! :)
Vi va å stor handla idag oxå.. Å de blev INTE billigt kan jag lova!! :P haha.. Men de är bra att få de gjort :)

Nu är Conny å hämtar en ny bil. Den vita gick sönder igår igen :( Bultarna till drivaxeln som gick av igen.. De har hänt en gång tidigare oxå. Å en gång så gick drivaxeln sönder.. Så nu har han hämtat en ny. Men egentligen är de inte därför ;) Imorn ska vi även åka till motorkompaniet med 528an å se va han ger oss för den. Hoppas nå bra så vi kan sälja skiten! Den ska in på verkstan ikväll för en genom gång. Jag ska strax ta å åka in dit. Å så får jag se den nya pärlan han köpt :P

Dags att byta om till verkstadskläder å åka in å dona lite då!
Ha de bra!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0