Mantorp! <3

Då va gatebil avklarat för detta år! Har haft en toppen helg nere i Mantorp! Riktigt roligt å mysigt har de vart. Eller ja, om man bortser från vissa delar då som jag inte tänker gå in på nu! Men ändå, vi har haft mycket trevlig i vår buss iaf ;) De jobbiga va väl att campingen va flyttad så vi måsta gå ruuunt heeela banan varje gång vi skulle till depån! Inte så kul direkt! Speciellt inte med den värmen som va å inte skugga nånstans typ! Vi åkte i torsdags å kom hem igår natt. Jag smörjde mig massor så jag inte kom hem å såg ut som en räka :) De är bra :P haha.. Conny är ju så klart jätte brun, men har har ju tattarblod så ;) haha.. Oj oj, de hände så mycket kul på Mantorp så jag orkar inte gå in på allt nu :) Men nästa år ska vi ta med bilen ner å stå i depån vi oxå!

Hämta hem Sixxten å Nira idag, men duuu va han har växt! Å bytt typ all päls oxå! :) Snygging där!

Nu ska jag ta de lite lugnt å vila innan vi ska åka å städa ur bussen. Sen ska vi åka å storhandla. Conny har ju oxå semester nu! :D

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0