KÖKET!!

Idag hämtade vi äntligen hem vårt fina kök!! :D Bara bäskskivan å fläkten som fattas nu. :) Börjar bli dags att börja små packa här i lägenheten nu :D För vi ska nog eventuellt säga upp den nu i slutet av månaden :( Wiie! Fan va skönt de ska bli! Fattar ni va nära de är nu!? :D

Riktigt varmt äre idag, så de va nästa lite plågsamt att åka till Gävle! Hundarna ligger utslagna på golvet dom oxå stackrarna :( Baloo sover med en leksak i munnen :P Sixxten ligger nån annan stans å sover. :P
Conny är å hjälper Carro Soling att flytta å jag väntar på att Eve ska komma hem å vi ska åka å rida en sväng :) de ska bli riktigt kul! Men vi ska vänta tills de blir lite svalare ;)

Ni ska få se en bild på våran nya bil oxå :)

 

Fin va? :) Den vita är såld :P Eller typ iaf, snart. Köparen ska köpa den vid löning :P haha.. Men ändå, han blev lika kär i den som jag :) Fina älsklingsbilen min :) Men den här funkar alldeles utmärkt den oxå :)

På söndag ska jag åka med Baloo å Gini å Sixxten till Alfta på utställning. Fast Sixxten får bara titta på :) Han får vänta en månad tills han får va med å leka i ringen ;) Mamma ska följa med mig å va mitt moraliska stöd :P hehe.. Men de ska bli kul!

Trött, ska vila en stund nu innan de är dags för ridtur! :D Har vart full fart hela dagen idag :)
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0