Tvättdag

Idag klev jag upp 09:45, gick till tvättstugan klockan 10. :) Har tvättat fyra maskiner å ska snart hämta de sista ut tumlaren :) Härligt de är att kliva upp i tid å få nå gjort!
Skjutsade Conny till huset vid typ 11 nån gång. Han är så duktig nu å grejar där! Fast han har jätte ont i kroppen. De tar väldigt mycket på honom nu, de märks. Stackars älskling! Men han får ta igen sig när huset är klart :) Han visst ju trotts allt vad han gav sig in på innan huset köptes :P

Imellan tvätt varven har jag sprungit över på Ica å spelat GH med Eve oxå :P haha.. Eve fick börja tvätta på min tvätt tid efter som jag va klar så tidigt :) Åt faktiskt frukost med Eve idag oxå, duktigt av mig! :)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis innan jag hämtar tvätten. Sen ska jag åka ut till huset å hjälpa till :) igår kom vi hem runt 00.30 eller nå sånt från huset :) De ligger golvspånskivor i halva hallen å halva köket nu. Toppen! :D

/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0