Tok!

Igår kväll när vi stog i duschen jag å Conny, jag tror jag aldrig skrattat så mycket nån gång! Haha han är bra rolig när han står å sjunger "vi komma vi komma till pepperkakeland.. hmmhmmhmmhmmmhmm.. pepperkakeland" hahaha han kunna inte de i mitten där så han hmmade bara ;) haha jävla mupp!
sen så va han så elak å stängde av värmen för mig. via rören vid toan :( haha.. fast de kanske beror på att jag gjorde de för han först ;) fast innifrån duschen! ;) han är bra tokig min fina älskling! :)

Imorse åkte han å jobba. Jag tycker de är betydligt mycket enklare när han åker på morgonen än på kvällen. För på morgonen så gåre så fort å jag är så trött så jag fattar knappt att han åker.. På kvällen äre så smärtsamt! :(

Ringde till Faxeholmen idag för våran spis har ju slutat funka. Så vi ska äntligen få en ny!! :D underbart! Den andra va ju bara typ 20 år gammal! :P haha..

Burr va jag fryser.. Hörs sen. har inte tid nu!!

/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0