Natti natt

Idag skulle jag till homopaten eller hur de stavas, men körde fast hemma på gården hos mamma så jag fick ringa å bok om min tid till på fredag istället. Så istället för de fick jag skotta gården! Men mamma hjälpte oxå som tur va :)
Så alltså sammanfattat så går inte 18", dubbfritt, bakhjulsdrift och 2 dm ny snö så bra ihop. ;)
Bilen blev kvar där å mamma å Jouni skjutsade hem mig på kvällen. Blev kvar där på mat oxå. Jag va duktig å åt både fisk å potatis idag! Tummen upp för mig!! :)

Nu ska jag gå å sova, ska upp tidigt imorn å åka till Stockholm till min älskling med Linnea å Cosmos :) Både jag å älskling ska tatuera oss, kul kul!! :D
Jaja, hörs imorn nån gång ;)
Godnatt! :)

/K 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0