Heldag!

Idag har jag haft en hel dag men Helene igen :) De tycker jag om! Vi har vart på skoter crossen ute på flyget å kikat en sväng, sen åkte vi till Furan å prata lite, sen åkte vi till huset å kolla hur de gick för grabbarna å snickra, å sen åkte vi på Flinken å åt lite. Sen åkte vi hem hit för att hämta tigersåg åt Conny, men jag fick så ruskigt ont i magen så nu ligger jag på soffan å laddar om batterierna tills ikväll då vi ska på middag hos Helene å Lars. :) Mysigt ska de bli!

Gissa om de röck liiite i Connys SkoterTävlarTarm idag ;) Haha sötnos! Han tävlade ju i de förr. Men nu är han för trasig (han har ju tävlat i cross oxå å de säger ju allt) så han skulle nog aldrig hålla för de :( Tråkigt för han va ju duktig!

Å framåt går de i huset, härligt! Ska väl försöka lägga upp lite hus bilder här oxå så ni får se hur de ser ut. :) Idag höll dom på å lägga golvskivor i hallen :) Härligt!

Nu tror jag att magen börjar bli bättre, typiskt att min bil är i Vågbro nu, annars hade jag kunnat åkt ut till huset igen jag med, jäkla skit!
Jaja, så går de.. Får ta igen de imorn (Efter jag tvättat)
Hej hej

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0