Härlig prommenad!

Imorse klev jag upp å tvättade. Vartt bara 4 maskiner eller nå sånt tror jag :) Skönt! Efter de tog jag hunden med mig å gick till Östanbo. Vi gick ut på en långprommis med Linnea, Therese å Linda. Å hundarna Sessan, Morris, Ettan ¨å Bessie så klart! De va mycket trevligt! :D Hundarna härjade på å tyckte de va skit kul. Morris å Baloo (dom två svarta små djävularna) försökte föröka sig med den stackars Sessan. Morris på ena sidan å Baloo på andra sidan, så stog dom å jucka mott Sessan. Som är en Golden :P Haha. Tok hundar!
Efter vi prommenerat klart så vart de macka hos Therese innan Roger skjutsa hem oss å Linnea å Sessan. Snällt!
Åkte å käka pizza med älskling, Michel, Stina å Robin vid 19. Göttans!
Nu ligger vi å kollar på tv å myser. Conny åker ju till Stockholm imorn bitti igen :'(.

Conny har lagt golvskivor å isolering i huset nu, eller iaf börjar lägga en del. Härligt! Nästa helg blire maaassa jobb för mig där :)
Känns som om man är på väg nu!

Idag parades Gini igen, vart en hängning på 35 min idag! Yees! Hoppas han inte sköt tomt bara. imorn kommer hon hem så :)

Jaja, nu ska jag mysa ner mig i Connys famn, underbart!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0