Garage natt

Igår va jag till Homopaten å fick massa tabletter å sånt, så nu jävlar om inte min mage blir bra! ;) Inte är de skit billigt iaf med sånt men de är de värt! Speciellt när jag vet att jag blir bättre när jag äter så här :) Härligt! Å de får mig att längta super super mycket till en sak! Men de tar vi en annan gång! ;)
Efter jag vart hos henne så åkte jag å plågade mig med akupunktur! Gjorde skitjävlaskit ont kan man säga men de blir skönt i längden! Så nu kommer ryggen bli bra oxå :) Wiiie! And up we go!! ;)

Efter den goda maten jag å älskling åt igår så åkte vi över till Therese å Roger å vart där ett par timmar, fika å prata massa å hade tok trevligt! De gillas!! Helene, Linnea å Cosmos va oxå där :)
Å de börjar synas på Gini nu att de är nåt på gång!! :D Hoppas de är valparna som syns å inte att hon äter mer mat ;) haha..
Slänger upp en bild på Gini:



Gini står uppställd, visst är hon fin!?! :)

Efter vi vart hos dom så skjutsa Conny hem mig å han åkte in på verkstan, klockan 23. Men men sagt å gjort så åkte han å kom hem halv 5. Å åkte gjorde han igen vid 10:30 idag. Han ska sälja en bil som stått ett bra tag å över snöad å isär plockad :P Å jag tror de inte gick så speciellt bra för han :P Den ville inte riktigt starta å så.. Å killen som ska köpa den ville köra hem den! :O Såå de är bara för Conny att skruva å dona de! Men va gör man inte för pengar ;)

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0