Ny duschad!

Idag åkte jag hem från jobbet. Klarade inte av att koncentrera mig då jag nös å snora konstant!
Vart med andra ingen sjukgymnastik heller. Carro satte 6 nålar i nyggen bara, å fyyyy faaaan va ont dom gjorde igen! Känner fortfarande att jag har ont i ryggen! Gav bra reaktion idag!

Så idag har jag bara tagit de lugnt! Badade nyss Baloo så han är fin tills på söndag :) Nu är han ren å pälsen är fin å kragen är fluffig, precis som den ska va! :) Hoppas pälsen är tillräckligt sträv så vi slipper lukta gammal alkis på utsällningen ;) haha..

Jag ska väl snart hoppa in i duschen jag med, känns jobbigt att andas, en klump i bröstet å gröt i näsan.. Suck för förkylning!!! Hoppas jag är piggare imorn så jag kan jobba. Annars så blire bara en lugn vilodag imorn oxå. Förutom att jag ska på AMU klockan 11 å träffan läkaren ang ryggen.

Nä, nu ska jag försöka få tag i min älskling som inte ringt nå idag. Hmm.. Jaja, hade bra!!

/K

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig!

Postat av: Kickis

Tack :)

2010-02-24 @ 19:54:11
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0