Myskväll

I lördags hade jag å älskling en helkväll för oss själva! :) Åt good mat så vi vart äckligt mätta! Sen tok vi en mysig dusch tillsammans, släckte lampan å tände massa ljus inne i badrummet :) EFter de gick vi å la oss under täcket i soffan å kolla på film å myste massor! Vi skulle egentligen äta ost å kex å chips å dip oxå, men vi va så himla mätta så vi orka inte äta nå mer alls! :P haha..
Så ost å kex åt vi igår istället, då hade vi lilla myskvällen :P hihi..

Igår åkte vi å hälsa på en sväng hos Connys mamma å pappa sen åkte vi på verkstan å jag tvätta bilen :) Ren å fin blev den! :) E36an är in snöad den stackarn! :( Fast den har jag fått körförbud av conny på ;) haha.. Den är så sjukt hal nu så de går knappt att köra den! De är väl inte direkt en vinterbil om man säger så ;)
Efter verkstan åkte vi å åt med Helene å Lars :) Sen vart de en sväng till Vannsätter, seeen vart de myskvällen :)
Conny åkte till Stockholm imorse :( Gissa om jag längtar till torsdaag! :P

Idag va jag på akupunktur efter jobbet, å fy saaataaaaan va ont de gjorde idag. Trodde jag skulle dö! :P Usch!
Nu få d fan bli bättre i ryggj*veln!!
Å förkylning har jag börjat åkt på, så jävla typiskt om jag blir sjuk till utställningen! Men jag ger mig inte, om ni får stå å piska mig så ska jag runt! :P haha..
Äh de blir nog bra tills då :)
Nä nu ska jag vila min stackars rygg en stund!

/K

Kommentarer
Postat av: Annelie

Då får du springa med tamponger i snoken, för du ska vara med! :D

2010-02-22 @ 22:42:03
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Kickis

Haha jaa jag får fan göra de! Jaa en förkylning hindrar inte mig å Baloo inte!! ;)

2010-02-22 @ 22:46:35
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0