Hjärngympa

Skrev ju igår att jag skulle på sjukgymnastik idag, men de blev akupunktur istället. Carro tyckte vi skulle försöka med de igen :) Så satte 4 nålar i ryggen å en i handen. På måndag kör jag akupunktur igen å på onsdag kör jag sjukgymnastik + akupunktur. Jävlar om inte min rygg blir bra nu! :P Haha..
Fick även journalen på om min rygg sen 2005, de står lite i den kan jag ju berätta :P

Ikväll har Baloo fått tränat hjärngympa. Har gömt godisar å så har han fått söka dom. Hihi han låter som ett ånglok när han går omkring :) Vi har även tränat på att stå fint till utställningen, de är inte långt dit nu! :) Längtar took mycket! Fast eftersom de är en inofficiell så ser vi de bara som en träning. (Men man har ju ändå tävlingsnerven på slagen som den tävlingsinriktade individen man är ;P)  

Å bannad vart jag på jobbet idag oxå! Nu har dom rättat till mitt schema för sjukskrivningen, jobbar ju bara 50% dvs 4 timmar/dag. Å då har dom ändå lagt in 45 min lunsch?! :O Öööööhm!? Varför??? Hinner man bli hungrig på 4 timmar? De är ju obetald lunsch så jag kan lika gärna vänta med att äta tills jag slutar ju.. Hmm.. Håppas verkligen att dom ändrar!!!!
Imorn jobbar jag 2,5 timmar, varav jag ska på möte i 1 timme ;) haha.. Härlig dag! :D Men jag har lite ärenden att uträtta imorn så :) Å de är bra för då blir inte Baloo själv så länge :)

Satt i telefon kö hos Telia i 50 minuter idag, å självaste samtalet tog bara 1 minut! Oh my gooood! Skulle ringa å ändra från kvartalsfakt till månadsfakt åt Conny, å de tog ju hemskt lång tid, eeh inte! Å folk klagar på Tele2s telefon tider!!? What!?!? Nä fy tusan för telefon bolag! Tur att man inte behöver ringa så ofta iaf!!

Min älskling är sjuk, han är tok förkyld sötnosen! Tur att han kommer hem imorn så jag får pyssla om han, hihi gohjärtat! :) Å han ska få de tok mysigt imorn kan jag lova! Allt för mitt hjärta! :)

Nä nu boffar vovven å vill ha min uppmärksamhet! :P Ska väl ägna resten av min kväll åt honom :)


                     

Hörs!

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0