Dålig uppdat.

Usch va dålig jag har vart på att skriva.. Men jag har inte haft lust helt enkelt..
Har vart kanoon fint väder så de har vart toklånga prommisar med Baloo varje dag, mysigt!
Jag har även fått halvtidssjukskrivning för ryggen, så jävla skönt!!!

Inatt sover Tilda hos oss :) Myspys! Vi har ätit tacos ikväll, de tycker hon om!! :)

För en liten stund sen gick hon omkring å sa "Åh lilla lilla gumman" åt dockan å la dockan å jajja (nallen) i Baloos säng för att sova. Haha gounge! <3

På måndag kommer elektrikern igen, va i huset i torsdags oxå, för att dra kablar å så. Hihi så roligt för de känns verkligen som om de är nära när dom kommer! :D hihi..

Nä nu ska jag pussas med Conny å mysa med Tilda innan hon ska sova :) Underbart jag har de!

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0