Baloos bästa dag!

Jag tror att de är Baloos bästa dag idag! :)
Först har han ju fått vara med husse nästan hela dagen, å så har han lekt med Rocky maaassa timmar! :) Sen är de ju sånt underbart väder ute!! (tycker han)!! Baloo älskar att va ute nu! Gör djupdykningar i snön hela tiden, går som en mullvad under snön, å tittar upp lite då ocå då. Sötnos! :) Kan va jätte svårt att få han att gå in ibland, älskade lilla vovve! Till fördel för han, till nackdel för mig! haha! Så länge inte snön piskar mig rakt i ansiktet så äre mysigt med snön, fast jag tycker verkligen att de räcker nu!! Nästa prommis blire nog Connys cross glasögon på!! ;) haha..

Schipperken älskar att va ute helt oberoende av vädret, å de märks definitivt på denna lilla stiliga herre! :)
Tack vet jag att va hundägare! ;) hahaha..


/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0