Valparna

Va å hälsade på valparna för första gången idag!
Å guuud va söta dom är!
Ville ta med allihopa hem! ;)
Frågade uppfödaren om hon ville göra ett byte..
Hon får Conny å jag får alla 4 valparna. Men hon ville inte ha nån snorunge sa hon ;) hahah
Här kommer lite bilder på godingarna!



Puss!



Ligan



Sötnos!



Puss igen! :)



Liten guld klimp!

Valparna blir 3 veckor imorn. Vi har inte bestämt än vilken valp vi ska ha. Men de va en jag fastnade för! :) Men de är alldeles för tidigt för att veta vilken vi ska välja! Om två veckor är de lättare att se hur dom kommer att se ut som vuxen, vilket gör de lättare att välja valpen :)

Innan vi åkte till valparna så sköt Conny en drivknut på min bil, ISen.. Så här såg de ut! :P

   

Ja jävlar ja! ;) haha så de kan gå när man ska leka ;) Tur att han är händig å kan laga på driekten. Jag bogsera in den med pansarvagnen (528an), efter vi vart hos valparna, så ställde vi upp den på lyften så fick Conny laga medans jag åkte å handla mat.

Nu är han på verkstan igen å servar 528an, dessa bilar ;) Men mysiga är dom iaf! 528an är fortfarande till salu om nån är sugen på den. Den åker snart ut på annons :)

Jaja, nu ska jag fixa lite, sen tar jag nog min fina nylagade 318 IS E36 å åker till Solings däck och bilsevice å hjälper min älskling :) Hörs!

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0