Orkar bara inte..

Ja jag vet att jag aldrig skriver nå här. Men jag orkar bara inte! Å de rä itne meningen att jag ska blogga för nån annans skull utan jag skriver när jag känner för de :P

Idag har vi grillat för första gången i år. De va typ skit jävla skit gott! Eve, Helene å Lars va här å  grilla med oss :) Mys!
Åsså har vi har ut till valpen idag igen, vi bestämde oss för vilken vi ska ha idag. Å de blev de jag velat ha hela tiden! :) Hihi, goding! Han somna i mitt knä å sov så i typ 20 min innan jag va tvungen att väcka han för vi skulle åka hem :)

Slänger upp lite bilder på han.





    



Lill hjärtat blir 5 veckor imorn så om 3 veckor får han flytta hem! Gissa om de är längtan här hemma på Postvägen!? :D

Å på fredag ska vi iväg till banken för att skriva om lite papper på huset :) Kuligt!
Nu börjar snart maj, å de är en fullspäckad månad!

Livet är underbart!

/K

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0