Banken

Idag på förmiddagen va vi på banken å fixa lite med lån å hus papper å bankkonton å lite sånt!
Så nu ha vi gemensamt konto, gemensamt huslån, gemensamt billån m.m.! Å de känns så sjukt jävla bra! :D
Riktigt nöjd är jag! :) Men ska tillbaka på fredag å fixa med mitt konto så de kommer över från Swedbank till Länsförsäkringar :) De är ju där vi har allt med huset så de blir enklast så :) Åsså ville våran bank kille se vårt huskontrakt så att allt stämmer med de vi skrivit med tidigare ägaren. En mäklare från Länsförsäkringar skulle kika på de :) Niice! Känns riktigt riktigt bra de här! Å vi blir verkligen sporrade att göra allt klart nu! Vi räknar väl med att kunna flytta in i slutet på juli - början på augusti nån gång :) Vilket inte alls är långt kvar! :) Grejt!

Snart vill jag att Conny ska komma hem, han är i huset å grejar ;) Jag är inte så pigg, hans förkylning har hoppat över på mig, så jag känner mig lite krasslig.. Men de vill aldrig bryta ut riktigt så jag känner mig halvdålig hela tiden :( Blä för de!

Imorn bitti ska vi åka å hälsa på Sixxten igen! Hihi, nu äre inte långt kvar tills han får flytta hem till oss! Längtar ihjäl mig snart!!!! :)

Vet ni en sak som jag tycker är ganska roligt att göra.. Sitta å titta på hundnamn hos olika kennlar :P haha.. Jag va nyss in å kollade på Oppigårdens kennel, där Therese Ettan är ifrån. Haha vilka helsköna namn hon har på sina hundar!! haha :D Jag vet inte om jag skrivit de tidigare men nu har alla "våra" valpar fått namn. Dom ska heta; Nikki Sixx, Nickelback, Nirvana å Neon Rose (Bobelz heter alla först så klart) :) Fina namn tycker jag :) Å varje namn har ju en betydelse, de gör de lite roligare tycker jag! Sixxten har fått ett svart halsband av Eva eftersom de passar till hans namn Nikki Sixx ;) haha. Hon är väl för rolig! :)
Hmm.. undra om jag ska åka till Annelie å låna hennes bok om Nikki Sixx nån dag, vi prata ju om att jag skulle låna den :) Kan ju va lite roligt att läsa! :D

Den 15 maj är de inofficiell utställning i bollnäs men de jobbiga är att de krockar med Schipperke träffen! Å jag vill ju följa med Eve å ställa Tarzan då ju! Men jag kanske hinner med båda. Han går ju som grupp ett så de borde ju jag hinna! :) Jaja, de får jag fundera på sen! Nu ska jag lägga mig på soffan å kolla på tv, ringa Conny å hoppas att han köper en chipspåse på vägen hem! :D
Hade bra!!
/K

Kommentarer
Postat av: Annelie

Som jag sa, börja med The Dirt så du kommer in i Mötley Crüe, vet vad han gjort utifrån andrs berättelser också.. Heroine Diaries är bara hans dagbok under tiden han satt och sköt in sil efter sil i sin garderob. Det är bara hans paranoida tankar man får läsa om, inte mycket till vad han gjort till skillnad mot för i The Dirt. :)

2010-04-24 @ 00:16:22
URL: http://dlx.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0