Ballen med vagnen

Igår kväll strax efter 20 åkte jag till östanbo med Baloo. Vi börja träna lite eftersök med Schäferhanen Kix :) De va så himla häftigt att de han jobba så! :) Han håller på å utbildar sig till tjänstehund :)  Sen åkte selen fram åt Ballen å gick lite med bara selen först, sen åkte även vagnen på! Hihi sötnosen! :)





Kom hem igår strax efter klockan 22, så de tog sin lilla tid, men de är kul! :D
Snart ska jag åka å jobba, eller snart å snart, jag börjar klockan 11 :P Innan de ska jag hinna åka å tanka 528an oxå :P Kan ju inte åka 318 till klubben, de är den på toook för låg för! :P hehe.. De är ju utställningskurs idag igen klockan 18! :D Lovly!
Nä nu ska jag göra mig lite i ordning!
Bye!
/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0