What goes around comes around

Igår när jag slutade jobba så åkte jag till stallet. Red Sonatin, galopp på sandvallen. Kommer nästan till slutet så TVÄRNITAR hon å kastar sig åt sidan, jag hänger på sidan på henne typ. Tappa vänstra stigbygeln å sadeln hamna på snedden kan man säga. Jag höll stenhårt i höger tygel för jag tänkte att "jag släpper henne fan inte!!" men jag höll mig kvar i sista stunden! Jag kan säga att de va på millimetern att jag åkte av! Fick skit ont i knät, vred nog till de lite. :S Men de är bättre idag iaf :P Tror hon har lite överskotts energi oxå, fick jobba henne som fan i galoppen för att hon inte skulle springa så fort :P
Sen åkte jag hem å bytte om å åkte till stan, träffa mamma på jysk. Där köpte jag gardin stänger å gardiner å lite sånt nice :) Ska bli skönt att få upp de!

På torsdag när Conny kommer hem ska vi åka å köpa förg till våran fina schablon! :) Längtar tills den blir klar! Kommer bli super snyggt! :)


                                       ----------What goes around comes around----------

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0