Tvekar

Ibland så tvekar man på om man räcker till. Man får en klump i magen å undrar vad man ska göra för att finnas till. Allt man gör är fel. Allt man säger är fel. Allt man skriver är fel.
Gör en sak utan att man är berädd på de, de är fel. Vet inte om saken innan de händer, de är fel. Allt ska man veta i minsta detalj. Å allt ska berättas å allt ska framföras på ett eller annat sätt..
Försöker finnas till, men de räcker inte. Vad ska man göra för att nå fram med de lilla extra?
Jag är inte den personen som berättar allt. Jag bara gör de som kommer i min väg. Jag lever i nuet. Varken i dåtid eller framtid, i nutiden. Jag vet inte allt, jag kan inte allt. Men jag försöker. Jag kan inte göra mer än jag kan. Å räcker inte de, så fine, då äre så. Då kan de va, kräv inge mer av mig. Acceptera mig som jag är. Duger jag inte, så låt bli. Jag har allt jag behöver!
Men ibland tvekar jag på om jag verkligen räcker till..

Kommentarer
Postat av: Sofia

första gången jag läser din blogg och de första jag läser är detta:( du verkar osäker, osäker på om du gör rätt, på om personen du menar gör rätt. På om det ni har är rätt.

jag tror du behöver prata, prata med personen i fråga och red ut saker och ting. Det kanske behövs? jag vet att du räcker till, bara du vill. Du är inte den som jagar men om man behöver så finns du där. Tvivla aldrig på dig själv

2009-10-08 @ 12:33:50
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Kickis

Ja jag finns alltid för dom som behöver mig. Men ibland känns de som om jag inte räcker till. Jag är kanske inte den som frågar jämt "hur äre? behöver du prata" utan personerna får komma till mig. Men ibland känns de som om jag inte duger åt personer å som om jag inte accepteras..

2009-10-08 @ 12:54:53
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Sofia

den personen kanske har svårt att ta kontakt och att öppna upp sig. Lika som du:) du behöver åxå någon som frågar hur det är, du kommer inte självmant.:) ta hand om dig stumpan

2009-10-08 @ 13:15:12
URL: http://sodiro.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0