Toppen helg!

I fredags va vi å hälsade på Annelie å Rävas, kolla på film å åt pizza :) Sen tog vi de lugnt bara :P
I lördags däremot vare lite mer fart, då vart de en krogrunda med Eve, älskling å Robert ;) hjaa tok gjorde som tok sa säger jag bara! Först va vi in på Muskan, där söööög de! Så vi gick på Olles istället, å där va de bra nog mycket mer drag! :P Hihi.. Å man kan väl säga att man inte mådde skit bra på söndagen ;) haha..
Mjaa på söndagen hade jag å älskling en hel renoveringsdag i lägenheten ;) Nä men satte upp lite sånt som vi inte hunnit fått upp å donat å haft oss :) Super fint börjar de bli! :) Men de får mig att längta ännu mer tills vi kan flytta in i huset!! Annelie kom å rita upp ett mönster på väggen åt oss som jag hittade på internet, ska bara börja måla upp den nu :) Super nice kommer de bli! Tackar för de!! :)

Imorse åkte mitt hjärta igen, tycker inte om sånna här dagar! :(
Men Baloo hoppa upp till mig de första han gjorde när Conny åkte. Hihi.. Sötnosen där! Kom han å la sig med mig :) Kände nog att jag inte kunna somna om ensam :)

Men jag måste bara säga, FAN VA JAG HATAR ATT KÖRA I VÅGBRO NUUU.. Nu när dom håller på med vägarbete..
De blir sånna köer då :( blä för de!

Idag äre service dag på jobbet, me like that! ;) hihi..

/K

Kommentarer
Postat av: Eve

Vet du hur jag har de varje morgon ;)

2009-10-05 @ 09:09:10
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/
Postat av: Kickis

Haha mmm suck! ;)

2009-10-05 @ 09:20:34
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0