Schablon

Måste bara säga, i tisdags gick Sonatin så himla bra när jag red henne! Hon känndes helt super fin! Va tok nöjd då kan jag lova!

Igår va jag ledig de va skönt! jag å Tarzan gick en långprommis i de jätte härliga vädret! De känndes som om de va vår igen! :)  Efter de åkte jag in till coop å köpte färg till schablonen jag skulle måla på väggen. Den vart super nice! :) 

                                                                   
                                                                 Så här ser den ut! :)

Sen åkte jag till stallet å red med Eve, mysigt va de! Sen kom syrran, Rävas å Tilda hem till mig å umgicks å åt mat :) Å Annelie hjälpte mig att göra de sista på schablonen oxå :) Tack för hjälpen!

Idag kommer min älskade älskling hem, äntligen! Då ska vi mysa massa massa! :D
I helgen har vi fullt upp!
På fredag ska Conny hålla på i huset å jag jobba, sen ska vi äta nå gott å sen kolla på Flickan som lekte med Elden, men Anna å Martin =) på lördag så jobbar jag å Conny ska hjälpa Soling med å dra nå rör å sen hålla på i huset. Å på söndag ska Sonatin få massage :) Skönt för henne!

Jaja, måste fortsätta nu ;)

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0