Nähäpp

Min planering sket sig visst...
Björn va ledig idag så Conny fick åka in å jobba på Solings så de vart inge hus doning när jag slutar eftersom han slutar senare än mig. Å tydligen så stänger Faxeholmen 15 å jag slutar 15:15 så de blev inge åka å hämta nycklar heller.. Hmm.. hela den här dagen har gått S.K.I.T! Börja ju som sagt med att jag va tvungen att lämna min mysiga älsklings varma famn för att gå ut i kylan å skrapa rutorna på bilen med en snusdosa! (hade ingen skrapa i bilen å ingen nycket på mig till Connys bil) sen har de bara gått utför idag! De gjorde ju itne direkt saken bättre med en grej på jobbet heller...... Blev lagomt skit less kan man säga..

Meeeeeeeen, de blir nog bättre sen, Tildan å Annelie kommer på besök idag! Å älsklings vovven å jag ska mysa massa massa massa! Då kanske jag blir på bättre humör! :D Hihi..
Å så ska jag ju till min fina häst oxå, mocka å dona. Men hon ska få vila idag eftersom hon gått hela veckan. =)

Jaja, back to work.. Tur att jag har bästa ANEFAH bredvid mig! ;) hihi. Du är bäst!
/K 

Kommentarer
Postat av: ANEFAH

Tur vi har varann, får aldrigändra platser eller byta jobb. ;)



Hatar att va förkyld, tur jag har dig som uppmuntran!! =))



Kramen till dig

2009-10-02 @ 12:59:42
Postat av: Kickis

Byter vi jobb måste den andra följa efter! Hihihi :D Kram

2009-10-02 @ 13:08:42
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0