Jag ångrar de jag sagt!

Imorse när jag va på väg in till jobbet började bilen jävlas igen.. Så jag blev stående efter flygvägen. Ringde Conny i vild förtvivlan, men han kan ju itne direkt göra speciellt mycket eftersom han är i Stockholm! :P Såå jag ringer å väcker Lars istället! :P hihi.. Han tycks blivit min privat chafför nu på sista tiden! haha. Tack så mycket för all hjälp från dig! Ringde stackars Eve som inte börjar jobba förens klockan 10 (jag börja 9) så hon får komma å hämta mig å skjutsa mig till jobbet. haha.. Tack vännen!! Såå min bil har stått hos Solings hela dagen å jag vet inte när jag får tillbaka den.. imorn hoppas jag!!!
Jag skulle aldrig sagt att bilen funkar :( haha..

Sen efter jobbet (jobba 9-12 idag, niiiice!!) så åkte jag å red med Agneta! Gick super bra. Jag red Natta å hon red Sonatin :)
Åkte hem å dog på soffan en stund innan jag åkte in på jobbet å hämta Eve. Fick låna hennes bil så ja kom hem från jobbet idag! Hihi..
Imorn åker jag med henne in, å får se vad jag hittar på i 45 min tills hon slutar.. Helene fika?? :P Vill inte åka Connys bil för den är så jävla tungstyrd! Speciellt efter han satte dit svettsdiffen! :O

Å Conny har en ny hemlis för mig! En bra hemlis alltså! Nån bra som handlar om oss å jag är så sjuuuuukt nyfiken! hihi.. Goding!

Fresten så ringde jag till Telia å bytte från Halebop kontantkort till ett abonnemang hos dom. Bra gjort :) Fan va Telia är bra, sjukt snabbt hjälper dom en! Tummen upp! :) Tror jag fick sitta i kö i typ 2-3 min när de va 13 stycken före mig å fick mitt ärende avklarat på typ 3 min å då gjorde jag muntligt avtal å fick lite info å sånt :) Nöjd! Går över till Telia imorn å dom skickar simkortet imorn. Skulle de bli nå strul så funkar mitt nuvarande sim i 10 dagar till :P Great!

Nää nu blire ryggläge i soffan en stund innan sängen.. Ska släppa ut hästarna imornbitti.. Jäääsp! Godnatt!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0