Bärgare

Ja jag vet att de har blivit dåligt uppdaterat här, sorry.. Men jag har helt enkelt inte orkat skriva nå.. Men ska skriva ihop nåra rader nu iaf :P

Helgen har vart lugn å skönt! Jobba på Coop igår mellan 10-14. Super skoj va de! :) Sen på kvällen åkte vi till mamma å hälsa på. Mysigt!

Idag på förmiddagen skulle jag å Conny åka till huset å dona lite.. men vi kom inte så långt... Min bil ville itne riktigt hålla igång idag.. Han börja redan igår kväll att vara jävlig.. Så idag redan när Conny backa ut från parkeringen börja den vara konstig.. Å ryckig lixom, vägra gå framåt å tog inte gasen. Den la av när vi kom utanför SLM.. Hmm.. Conny vart inte sååå nöjd kan man säga.. Tändstift som slocknat :( Conny sa igår tror jag de va att han skulle byta tändstift å olja på den.. Men de hann han inte göra :P Han lyckades iaf få in bilen på grusvägen utanför SLM så den inte stog mitt i vägen. Så gick vi hem igen å hämta hans bil istället. Tur att vi inte hann så långt iaf ;) Jaa, Baloo fick sig ju en prommis iaf :) hihi.. Skrutthunden :)
Såååå Lars fick komma å bärga min bil idag :P
Å de vart itne så mycket hus bygge på fm eftersom herrn va lite purken efter att bilen la av.. Åkte till verkstan så han fick dricka kaffe å lugna nervera lite ;) Sen åkte vi till Stugsund å hälsa på hos hans mamma å pappa en sväng :) Trevligt!!
Nu är Conny på verkstan å donar med min bil.. Letar fel ;) Å ska byta till vinterdäck om han hinner.. Hoppas de!! Annars kommer jag få åka med sommardäck en vecka till å dom har lovat snö imorn :( Inte bra de inte!!! 
Själv så håller jag på å tvättar. Ska ta ut å plocka i maskinerna om 4 min ;) Sen ska jag på ica å handla.. Vi å Eve ska äta tacos ikväll. Smaskt! :)
Äh men nu måste jag nog springa ner till tvättstugan iaf :P

Tjolahopp!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0