Hmm...

Helgen har vart så fruktansvärt upp å ner... Har vart den värsta helgen på länge, men vissa stunder har vart klockrena.
I fredags va vi till Valbo å handla lite skojigt :) Hitta ett super snyggt kök på IKEA som vi funderar lite på till huset, eller iaf liknande som de! Super snyggt kommer de bli iaf! :) LÄNGTAR!!!!!!
På lördagen så fyllde mamma 50 år, då vart de parteey! :) hihi.. tok de kan bli ;)
Söndagen kan vi stryka ett stort sträck över, lika lördag natt!! Tänker inte gå in på de. å de är ingen mening att fråga om de heller för jag tänker inte prata om de!!! Har vart nog om de....
Tur att de är fixat nu iaf! Söndag kväll däremot mot natten var de bästa på länge, helt underbar va den! :)

Idag har jag suttit i telefon hela arbetsdagen, duktigt av mig tycker jag. Men stundvis fick jag kämpa. oftast gick de bra. Dagen gick relativt fort :)
imorn ska jag på arbetsterapi igen, har inte fått tillbaka rörelsen i handleden än, men den är bättre än sist jag va där iaf. Så de går ju åt rätt håll :P

Jag har världens bästa sambo, han gör mig så fruktansvärt lycklig! Jag har aldrig i mitt liv kännt så här förr! Han är allt för mig! Han gör mig till den lyckligaste tjejen i världen!

Msn:

Kickis säger:
you are the love of my life baby!
Conny - säger:
samma här min sköna har aldrig älskat nån som ja älskar dig du är mitt liv






The love of my life! <3

/K


Kommentarer
Postat av: Schohanna :)

Jag är så glad för din skull att du träffat mannen i ditt liv !! :D

Jag saknar oss så sjukt mycket, vi måste börja ses snart och mycket ofta !!

Ha det bra så länge så hörs och ses vi <3<3<3

/ Schohanna.

2009-12-07 @ 11:39:46
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Söt header du har! :)

2009-12-07 @ 12:04:07
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Kickis

Tack Johanna! Jaa jag saknar oxå oss! :( De måste vi verkligen! Vi kanske kan ses på fredag? På lördag ska vi åka å ställa ut hunden i stockholm, men på fredag är jag ledig??? =) <3

2009-12-07 @ 17:55:40
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Schohanna :)

Ja det är hemskt att det blivit såhär ;(

Måste

börja ses oftare, vilket jag längtar till :D

Ja fredag kanske passar, kan ju höras på sms :)

Men nån helg måste vi festa med tycker jag..

<3<3<3<3

2009-12-09 @ 13:02:52
Postat av: Kickis

Jaa de är jätte hemskt! :( Inte kul!! Jaa jag tycker de jag med! =)



<3<3<3

2009-12-09 @ 17:17:19
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0