Snart så..

snart så får jag åka hem! :) Såå skönt ska de bli kan jag lova! just nu är de super lugnt å ringer ingen ting, peppar peppar!!
Älskling är hemma idag och imorn oxå pga personliga omständigheter. Skönt som fan att ha han hemma! De är guld värt!
När jag slutat idag ska mamma hjälpa mig å dona lite hemma, tacka vetja mammor! :D hihi, vad skulle jag göra utan min mamms?? :) Hon är bäst! <3

Haha jaa, de va ju ett par stycker som skrev vilka dom va iaf, tack för de! :)

Helgen har vart lugn, Conny har hjälp Michel med crossen ganska mycket å jag har myst runt å grejar. Tvättat massa som sagt å pussats med vovven <3

Å gissa om jag längtar till helgen!! Då ska vi på Stora Stockholms mässan å ställa ut Baloo, så himla kul ska de bli!!! =) Lilla hjärtat! <3



Baloo <3

/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0