Myspys

Myser med min finaste älskling i soffan nu :)

Idag har jag besiktat min bil, fick ombesiktning pga att lambdavärdet va för högt. Å så länkarmsbussning bägge fram men de va bara bra att veta ;)
Trodde vi skulle åka på stötdämparna å handbromsen (länkarmsbussningarna visste vi redan om) men vi klara oss, inte ett ljud om de till och med :) Great! :)

Igår jobbade jag från 8-17:45 sen va jag på möte från 17:45-20:15. Fyy faaaan va trött jag va när jag kom hem! Skynda mig hem till min finaste älskling som hade kommit hem :) Han hade städat lite, satt upp gardiner i sovrummet å bytt sängkläder :) åsså hade han tagit fram chips å försökt poppat popcorn (som gick skit för de vart typ en enda stor bränd klump! De luktar apa här hemma även idag! haha) å tagit fram cola. Åsså hade han tänt ljus i hela lägenheten. Mysigaste hjärtat! Då när jag kom hem vart de duschen, sen myyyys innan vi kröp ner i sängen å kolla på Beta House å sen sov. :) Helt underbart va de att komma hem till!!

Nu ska vi åka å skjutsa lite fulla grabbar å hämta hem våran lilla älsklings vovve! :) hihi, längtar efter han som tusan!!! :)

Älskar mitt liv! =)
/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0