He´s everything

Hittat en sån himla bra låt så de är inte sant! :) Tänker på min fina på den låten :) Fast den är egentligen skriven till en "She" men jag har ändrat till en "he" haha..

Imorn kommer min älskling hem vilket ska bli såå välbehövligt efter en sån grisdag som jag kommer ha imorn! jobbar 8-17:45 sen möte 17:45-19. Hej å hå hur ska detta gå??
Helgen kommer garanterat vara full av aktiviteter! De brukar vara så när älskling är hemma :P
På fredag ska min bil besiktas oxå. Så innan de måste avgassystemet piffas till lite ;) hehe, dom gillar inte riktigt att de låter sååå mycket pluss att de är et "litet" hål framför katten. Hihi..

Nästa helg åker vi på Stora Stockholm å ställer ut Baloo å de ska bli super skoj! :) Helgen efter de åker vi å kollar på Buddy Holly å tatuerar Conny å shoppar å så :) sen åker vi tillbaka i januari igen å tatuerar oss båda två : skojigt! :) Längtar såååå mycket!

Hmm.. jag har sagt bort mig, måste bowla när vi är i sthlm den 19 oxå :S attaans!! hehe..
Nä back too basics!

/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0