Buddy Holly

Jag å Conny va ju til stockholm i helgen, vilket va helt underbart!
Vi åkte från söderhamn vid typ 09 å kom fram i stockholm runt 11. Då åkte vi til firman, vi bodde där. (Där Conny jobbar) Slängde in saker å knäppte på lite värme, sen åkte vi å käka lite på Max. Efter de åkte vi till Fredde, tatueraren som Conny tattuerar sig hos. Han fyllde ut sin underarm, så nu är den ganska full :P De tog typ 3-4 timmar eller nå sånt. Efter de åkte vi tillbaka till firman å sov 1-2 timmar, vi va rätt så trötta kan man säga. 

                              

Vid 18:45 gick vi till tunnelbanan för vi skulle ju så Buddy Holly musikalen!! =) Då frågar Conny mig om jag va säker på att de började klockan 20. Nä sa jag å titta på biljetterna, Ooops, de börja visst halv 8!! :P Då fick vi lite brottom. Vi bodde i Solna å vi skulle på Göta Lejon :P Tar ett litet tag att åka dit. Vi tog tunnelbanan till T-centralen sen tog vi taxi resten av biten. Å vi han oxå =) Haha..
Så sjuuukt bra va de!! Kan inte beskriva hur bra de va!! Till och med Conny satt å digga ;) haha..

Här kommer några bilder från musikalen:

                     
             

Bild 1: Brolle Jr som Buddy Holly
Bild 2: Buddy Holly i radio intervju
Bild 3: Buddy Holly & The Crickets spelar in skiva
Bild 4: Buddy Holly & The Crickets
 
Efter musikalen så gick vi å åt lite sen åkte vi hem å myste å sov. På söndagen så åkte vi å shoppa lite, vart inte så mycket till oss själva utn de som vi köpte vart mest julklappar =) När vi skulle åka hem så va de som snökaos så de tog typ 3,5 timmar att åka hem :S Såg typ inget på hela vägen hem. Gick 70-80 hela vägen typ.. När vi kom hem till Söderhamn åkte vi på tacobaren å åt så gott! =) Sen vart de hem å duscha å mysa massa! Conny åkte tillbaka till Stockholm för att jobba på måndag morgon :( Men han kommer hem imorn igen, å då får jag ha han hemma i massor med dagar, underbart!! =)
Helgen har verkligen varit toppen!

Snart ska jag åka å jobba, börjar 15:15 å slutar 19 ;) Skön dag =)
Om 2 dagar äre julafton, mysigt! Men jag tycker att snön kan försvinna efter jul. Orkar inte med den! Idag har de iaf vart uppehåll från kräksnöandet som har vart i en veckas tid typ!
Anna, har ni mycket snö oxå där nere? =)

Nä, dags för att äta lite å göra mig ordning för work.. Sen ut å skotta fram tysken! Den ser kall ut, burr!
Aja, hej hej!

/K

Kommentarer
Postat av: Anna

hallå där jo de kom väl minst 10 cm igår, totalt snökaos! Men de är ju inget mot er Tigern sa igår att ni hade 60-70 cm? härligt :) Vi åker ju upp på juldagen så då lär vi ju ses! wiihoo, kramar

2009-12-23 @ 08:16:57
Postat av: Kickis

Haha okej, jaa typ så mycket äre, nu har de inte snöat på två dagar super skönt!! Va bra, de ser jag fram emot!! =) Hur länge blir ni kvar? Kramar

2009-12-23 @ 12:43:26
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0