Älskade Baloo!

Baloo ställdes som sagt ut idag, å de har inte kunnat gå bättre! Älskade älskade vovve! <3

CK å bästa junior hane!
Cert å 3dje bästa hane!
Slog både champion hund och veteran hund!



Älskar dig!!! <3


I övrigt så har jag å Conny vart på stan idag, fått väldigt mycket uträttat :)
Å nya skor har jag köpt oxå, å lite julklappar, å hämtat kort på oss som vi har förstorat. Conny har knäppt kort till sitt körkort som polisen ville ha ;) Å shoppat lite småsaker :) Mysigt!
Nu ligger Conny på soffan å sover. Ska försöka få liv i han ;)

Är såååå tok nöjd över vår lilla guldklimp! Älskade Baloo! <3
Mina fina killar är bäst! <3

/K

Kommentarer
Postat av: Anna

Kickis, nu är de dax att uppdatera här minsann :)

2009-12-20 @ 09:17:15
Postat av: Kickis

Haha jag ska nu ;)

2009-12-22 @ 12:28:00
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0