2009 sista dag

Jag tvättar på nyårsafton, spännande va?? ;) Men väl behövligt må jag säga!
Ikväll åker vi till mamma å äter lite mat, sen vet jag inte vad vi hittar på. Nyktert blire iaf :) Känns som om 2010 kan bli ett helt underbart år! Vi har så mycket att se framemot år 2010 :)
Vi kan flytta in i huset, vi kommer byta bil å vi får till ökning i familjen :) Ja, ni hörde rätt, till ökning :)
Men nej, jag är inte gravid, av en till Schipperke. Får våran lilla bäbis å maj :) (om de tar sig nu då vill säga, tiken ska paras till helgen) Gissa om jag längtar! :D Kommer vara samma pappa som Baloo har, å han är en kanooon hane! Med så bra meriter! Super många som vill ha kull från han ;) Förhoppningsvis ska jag börja plugga oxå. Har inte bestämt mig om jag ska börja nu i januari eller vänta. Kom in på Hälsopedagogiska programmet nu till VT. Men jag vet inte om de är så lämpligt att börja plugga just nu. Känns som om ekonomin inte riktigt tillåter de nu när vi bygger hus. Jag kan ju faktiskt söka in till HT istället å kämpa på TP tills dess. Satt å diskutera massor med både Helene å Conny igår om de här. Ska bara prata lite med mamma oxå. Men jag tror nästan jag har bestämt hur jag ska göra.. Jag sa nästan..

                 

För övrigt är jag lyckligt förlovad med världens bästa kille. Kan inte vara lyckligare! Jag älskar dig! <3

Gott nytt år på er alla!
/K


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0