Pixx

Idag klev jag upp halv 7. Gick ut med hundarna å sen till tvättstugan. Tvätta massa kläder så vi har rent i helgen ;) När jag hade tvättat klart så åkte jag in till stan å lunscha med Sofia å Nova :) Hon är u sååå söt Nova! hihi :) Efter de vart jag nåt kläderplagg rikare å sen åkte jag hem till mina galningar som va hemma.
Nira har kommit hit hon oxå för Therese jobbar. Sixxten ska bo hos Therese idag-söndag då vi är på mantorp :)

Hmm.. de va nå jag tänkte skriva... Men jag kommer fan inte ihåg va de va.. Typiskt!!

Sixxten har verkligen börjat på å bli grov! Han kommer nog bli riktigt, riktigt fin när han blir stor! :D
Å han är nästan helt rumsren nu oxå min duktiga lilla kille :) De är bara om man inte hinner med efter en tok lek eller nå sånt som han kissar inne. Annars gör han aldrig nå inne längre! :D Wiiie!

Å nu skicka Conny sms om att han va på väg hem :) Underbart! Å så skönt för han att han oxå får semester nu :)
Nu är de inte många timmar kvar tills vi åker till Mantorp :) Först ska jag å Helene handla mat å så ska jag klippa mig. Conny skulle egentligen ha klippt sig, men han hinner inte hem :(

Nä jag ångra mig. Jag ringde precis min frisör å sa att jag inte behövde klippa mig, de va egentligen efter hennes arbetstid så jag sa att de inte va så viktigt att jag blev klippt å att hon fick gå hem istället :) Snäll jag är va :) Hihi.. Men undra hur tusan vi ska göra med Connys hår! Han ser ut som ett TROLL nu!! :P haha!

Åååh äntligen har valparna lagt sig för att vila lite! Har vart lek konstant i 45 min typ ;) hahaha.. Sötnosar!

Ha de bra!
/K

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0