Bästaste utställningen!

Va på utställning idag i Alfta. Ställde Baloo å Gini. Sixxten va med å kolla på han :) Lite miljöträning innan de är hans tur nästa månad! :P Å de gick så in i helvete jävla bra idag!!! :D
Baloo fick CK, CERT å blev BIR! :D Skit kul va de! Gini blev nollad :S Pga av saknad av tänder. Men hon fick super duper kritik! Hade inte dommarn vart så noga på tänderna så hade hon garanterat fått rosett med sig hem hon oxå :) Dommarn hade sagt till Eva att han hade bedömt en jätte fin tik men att hon saknade tänder, vilket han tyckte va tråkigt! :P Så de va kul att höra! Å jag har fått mycket positiv kritik över mitt visande av dom oxå! :D De är oxå jätte kul!!!
Japp, så tre rosetter blev de med hem idag :) En ljusrosa ganska stor (CK), en gul/blå (CERT) å en gul/röd (BIR) :) Jätte fina!

När vi kom hem så åkte jag å älskling på tacobaren å åt, de va massa gotta! :D hihi.. Sen åkte jag med Gini hem till Therese, gissa om nån va glad att träffa matte igen! ;) haha.. Sötnos!

Men solbränd är jag :P Jätte röd i ansiktet å på händerna! haha.. Hade tröja på mig för de va blåsigt å kyligt till och från så har bara fått färg där :P hahaha

Nä nu ska jag vila lite, fick så ont i huvet av värmen å så.. Hoppas Helene kommer å hämtar hundarna snart :P Både Sixxten å Baloo ska dit så vi blir hundfria en stund :) Skönt dä mä :P

/K

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie Nilsson

GRATTIS till sonen Sixxtens BIM från en stolt pappa(Tarn) med övrig flock

2010-08-29 @ 10:36:28
URL: http://kaerrets-kennel.se
Postat av: Kickiis

Tack så mycket! :)

2010-09-14 @ 15:36:56
URL: http://kickiis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0