Bobelz

Kenneln som valpen kommer ifrån heter Bobelz. Nu vet ni de :) kolla gärna in sidorna http://www.ligan.dinstudio.se/ och http://www.bobelz.se/ och http://kaerrets-kennel.se/ där hittar ni om valpens föräldrar. Kärrets kennel kommer även Baloo ifrån. =)
Jag å Therese (som har Gini) satt å filura ut lite hund namn igår å kom på ganska bra. Hoppas bara att uppfödaren tycker de oxå ;) Jag fick ett riktigt bra namn av henne å hon fick ett super namn av mig. Hoppas de blir dom bara :)

Imorse va vi iväg med Baloo till vetrinären för 1års sprutan. Han tog den utan nå problem alls. Ville äta upp glasburken som vaccinet va i :P haha, knasboll!
Själv så mår jag tok illa, har äckligt ont i magen å fryser som satan! :( Ligger med långisar å mjukisbyxor å dubbla tjocktröjor under täcket å ändå fryser jag :S Va på ftg hälsan å fick sjukintyg å nu ligger jag nerbäddad i soffan. Tänkte sova en stund i hopp om att vakna upp å må bra.
Conny har åkt till huset igen, han va där hela dagen igår oxå. Härligt!! Då kanske de börjar hända lite saker :) De är inte så där skit mycket kvar att göra egentligen. De är bara de att de är så jävla kallt att va där å snickra nu! :S usch.. Men vi ska ju va inne till sommarn så då äre bara att lägga på ett kol ;)
Baloo å jag ligger i en varsin del av soffan, han är så söt lillhjärtat där han ligger å sover :)

I onsdags plockade jag bort julen här hemma, shit va tomt de blev! Måste ställa dit nån golvlampa ist där julgranen stog :P 
Men nu tycker jag att snön kan förvinna å de kan bli ca 30-40 grader varmare än va de är nu! Gud så lovly!

/K 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0