Allvarligt!!

Va faan äre för fel på folk egentligen!? Blir så jävla less!
Läste precis Danielles blogg, hon har en frågestund där. En fråga va ställd från "Conny" å de stog: "Om jag skulle vilja ha dig tillbaka, skulle du säga ja då?"
Alltså hur fan orkar man hålla på så där?
Nu äre ju så att jag VET att Conny inte läser hennes blogg å jag VET att han inte skulle "gå tillbaka" till henne för allt smör i småland (inge illa menat mot díg Danielle, men de är så de är) eftersom Conny är förlovad med mig, har ett hus tillsammans med mig, snart bil å hund tillsammans! Å jaa, de slutar inte där.. Jag kan fortsätta rabbla massa saker, men tänker inte göra de. conny å jag älskar varan så sjukt mycket å jag fattar inte hur den där personen ens orkar lägga ner enegri på att skriva så där! Gör va du vill, men du kan inte förstöra mellan oss! ;)
De är ju fan skratt retande!
Irriterad är jag nu!!!!
/K 

Kommentarer
Postat av: Danielle

sv: haha, visste att det inte var han, tycker folk är jätte mogna!:D

2010-02-03 @ 16:29:01
URL: http://daniellesoling.blogg.se/
Postat av: Kickis

Aa men visst är dom ;) haha, mena inge illa, va mest till den som skrev kommentaren ;)

2010-02-03 @ 16:53:41
URL: http://kickiis.blogg.se/
Postat av: Annelie

Säker lika roligt för Danielle som för dig.. Vet precis hur det är. Folk är idioter. =))

2010-02-04 @ 14:51:28

Skriv din kommentar här:

Vem är du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0